***** LATEST NEWS UPDATES ***** ÚLTIMA ACTUALIZACIÓN DE NOTICIAS ***** BERITA TERKINI ***** DERNIERES NOUVELLES MISES À JOUR **I'LL BE BACK ONLINE SOON, STAY TUNE******************************************************************************************************************************************************************** ..

Thursday, October 30, 2008

Hari Keluarga Jabatan + Jamuan Raya 2008

Buat pertama kali aku menerjah kaki ke Hari Keluarga Jabatan, sebelum ni.. 'no way' sebab title "hari keluarga" tu buat aku rasa tersisih jer.. maklumlah aku ni still teruna...pojaan kalbu (boleh caya ke? ... fikirlah sendiri!)

Pada hari yang cerah, di taman yang indah pelbagai acara dijalankan... tapi aku... cuma lepak bawah khemah yang berkipas sambil menikmati makanan dan minuman... (very clever!) tapi dalam diam tu dapat gak aku 'tembak' beberapa foto kandid...

Cabutan Bertuah aku dapat 'toto' bukan Sport Toto... itu dose.. yang aku dapat tu untuk membuta.. Seharusnya diucapkan jutaan terima kasih kepada I&I kerana mereka sanggup 'mengangkut' aku hari tu... Balik dari Hari Keluarga tu terus aku terlentang membongkang sampai ke malam bukan sebab 'toto' tu... tapi kerana kelazatan makanan yang dihidangkan oleh Abang Aji yang selalu naik Motor.. je... basikal.. takblehhhh.......


Ate aiskrim ajer untuk kite ke? Lemang/Nasi Impit tu edak mereka pelawe...



Nak ke...?



Slurppp......

Sedap bebenor mi rembus tu gamaknya sampai hirut mulut akak tu...


Inilah dia 'Chef'' yang bertugas hari tu bukan chef Wan tapi chef ni Abang Aji Naik Motor..




Adik pi bungkus semua makanan tu, akak ada bawak beg besor warna oren ni.. kita 'pau' pastu kita balik abis citer.. tengahari dan malam kang tak payah masak...

Ini pulak Jantan Gedik... yang suka interprame... maklumler giler glamer... anak sape ler yang dipeluknya tu??? macam kenal ajer... tapi kat mana yer?

No comments: