***** LATEST NEWS UPDATES ***** ÚLTIMA ACTUALIZACIÓN DE NOTICIAS ***** BERITA TERKINI ***** DERNIERES NOUVELLES MISES À JOUR **I'LL BE BACK ONLINE SOON, STAY TUNE******************************************************************************************************************************************************************** ..

Tuesday, August 3, 2010

Notis

Dukacita dimaklumkan bawa aku gagal untuk mendapatkan kelulusan cuti pada hari Isnin (9 Ogos 2010). Seperti yang ada semua tahu... aku bukanlah sesibuk Dr. Helmi di HUKL (jangan marah Mie) atau sesibuk HH dengan 'programming projects' tapi sempat bercuti di Tioman apa kes? Jadi mungkin aku akan batalkan perjalanan aku ke KL minggu ini atas alasan pengangkutan. Pengesahan diterima dari KTMB KL Sentral atas kerjasama Engku, tiket keretapi 'sold out' tapi aku tak pasti apakah tiket ETS sold out juga? Jadi aku pohon kerjasama Engku yang rajin melepak kat Sentral tu tolong 'double check' pasal tiket ETS tu boleh? sebab apa yang pasti tiket keretapi biasa memang sold out pada hujung minggu. Tapi camner you all boleh tukar plan untuk pi Melaka hujung minggu ni? Dr. Helmi tolong jawab! Mie, kalo aku dapat cuti pada isnin tu aku sanggup turun Melaka pi kampung hang tapi pemohonan aku ditolak! Zakuan, hang jangan asyik nak mengamuk je... kerja gomen ni lain sikit apatahlagi berkaitan dengan 'urusan khidmat pelanggan' hello.... bukan GRO ye... tapi frontdesk! so korang kena bertolak ansur skit dengan aku yang dah konfirm meletop ha.. ha.. apapun sekiranya ada perubahan TERKINI akan dimaklumkan disini atau FB.

Notis : mengenai perkara berbangkit, Oktober ini saya akan pastikan cuti saya diluluskan. Jika tidak satu pemberontakan ala 'Che Guevara' bakal diadakan. Jadi kita semua kena 'stick' to our plan ok. NO HANKY PANKY Dr. Helmi, no last minute Engku. Tapi kalo aku yang bermasalah camner...??? korang maafkan aku ye.. sebab aku hensem ha.. ha.. hari hari pakai lawa ha.. ha.. ha.. (statement maut) adios amigos....

No comments: