***** LATEST NEWS UPDATES ***** ÚLTIMA ACTUALIZACIÓN DE NOTICIAS ***** BERITA TERKINI ***** DERNIERES NOUVELLES MISES À JOUR **I'LL BE BACK ONLINE SOON, STAY TUNE******************************************************************************************************************************************************************** ..

Monday, June 9, 2008

Promo - Maria - Hold On Be Strong


Maria Haukaas Storeng atau lebih dikenali sebagai Maria di Norway mahupun di negara-negara Scandinavia adalah bintang kelahiran Finnsnes Norway juga merupakan wakil Norway ke Pertandingan Eurovision Song Contest 2008 di Belgrade menampilkan lagu Hold On Be Strong dicipta oleh Mira Craig. Lagu tersebut berjaya menduduki senarai teratas #1 Carta iTunes (Norway) dan Carta Singles di Norway.

Review: Hold On Be Strong menjadi track favourite saya dalam album Eurovision Song Contest 2008 berbanding penyandang juara Dima Bilan dari Russia. Maria punyai kekuatan dari segi vokal dan penyampaian malah track ini cukup enak didengar berulang kali dengan 'korus' killer yang akan 'stuck in everyone head'. Susunan musik terbaik, range vokal tersusun rapi. Tapi setiap pertanding mesti ada kalah menang.. Maria tewas disebabkan undian SMS.. apapun bagi saya dia adalah pemenang Eurovison 2008!
rating 4 1/2 out of 5

No comments: