***** LATEST NEWS UPDATES ***** ÚLTIMA ACTUALIZACIÓN DE NOTICIAS ***** BERITA TERKINI ***** DERNIERES NOUVELLES MISES À JOUR **I'LL BE BACK ONLINE SOON, STAY TUNE******************************************************************************************************************************************************************** ..

Thursday, April 2, 2009

Satu Destinasi..

Bismillah...
Sudahkah kita bersiap sedia menghadapi kematian yang tak tahu kapan tiba? Siapa tahu esok mungkin hari terakhir kita, hari terakhir kita bertemu dengan orang-orang yang kita cinta, hari terakhir kita belajar atau bekerja, hari terakhir kita bisa beramal soleh? Maut, datang tak diundang.. perginya bersama ratapan.. Yang pergi tetap pergi buat selamanya...tak kembali..
Sedih... tu la perasaan yg aku alami ketika mendapat khabaran tu... tetiba terbayang camne la aku kalo aku yg kena hadapi semua tu? Aku tahu ajal maut jodoh pertemuan semua ketentuan Allah... nak atau tidak...semuanya kena dihadapi dengan tabah dan sabar... salam takziah buat temanku...sekeluarga...atas pemergian ayahanda tercinta...pada 31 Mac 2009 semoga tabah dan sabar dalam menghadapi smuanya...ada hikmah di atas semua yg terjadi...hanya itu yangg mampu ku katakan...harapan aku bila masanya aku yang kena hadapi semua ni...aku berharap aku akan menjadi lebih tabah...insyaAllah....

No comments: