***** LATEST NEWS UPDATES ***** ÚLTIMA ACTUALIZACIÓN DE NOTICIAS ***** BERITA TERKINI ***** DERNIERES NOUVELLES MISES À JOUR **I'LL BE BACK ONLINE SOON, STAY TUNE******************************************************************************************************************************************************************** ..

Friday, January 22, 2010

Homesick - Halaman Rindu

Sesekali terdetik dihati untuk kembali pulang. Rindu pada mereka yang tersayang tapi apakan daya. Takdir penentu segalanya. Andai aku milik kuasa ingin aku terbang pulang walau seketika. Biarpun mereka bukan insan yang melahirkan aku ke dunia tapi mereka sudi mencurah 'chinta, kaseh dan sayang' Bila kerinduan hanya suara, sms dan gambar jadi penawar. Entah bila aku akan kembali kesana... Mom and dad I wanna go home.

Di tepian tasik ini aku sering bertandang ketika kesunyian dirumah. Bila aku rindukan Malaysia aku kesini dan bayangkan aku berada dibelakang rumah.

Pemandangan dari puncak bukit.. menghala ke bandar berdekatan.

Berhenti seketika setelah penat menjelajah hutan sekunder..


Suatu ketika dimusim panas

Antara tempat yang aku takuti.. tapi aku terjah....

Indah, damai dan tenang... Membangun, Bersih dan Indah

Another summer day
Has come and gone away
Another aeroplane
Another sunny place
Another winter day has come
And gone away
Let me go home
I’m just too far from where I belong
I wanna come home
And I feel just like I’m living someone else’s life
It’s like I just stepped outside
I wanna come home
Let me go home

Mode : Homesick

No comments: