***** LATEST NEWS UPDATES ***** ÚLTIMA ACTUALIZACIÓN DE NOTICIAS ***** BERITA TERKINI ***** DERNIERES NOUVELLES MISES À JOUR **I'LL BE BACK ONLINE SOON, STAY TUNE******************************************************************************************************************************************************************** ..

Sunday, November 2, 2008

Aduh.. Sakit Perutku..



Ahad lepas aku pi rumah rakan sekerja.. anak lelakinya naik pelamin.. malam tu jugak bininya naik kelamin he.. he.. he.. ;) dah namanya orang kahwin.. punyaler ramai orang.. sampai penuh khemah, pastu ada musik lagi... siap ada karaoke... memang meriah, masa tu jugaklah nak melaram dok tayang baju, kasut dan gelang. Yang dara pulak pasang badan.. manalah tahu kut-kut kat situ ketemu jodoh (ya allah.. temukanlah aku jodoh.. dengan orang yang soleh - macam iklan citer indon kat tv1)
Aku pun menjamah makanan yang disediakan.. iaitu nasi briyani+kuah dalcha+jelatah dan ayam masak merah (itu dah memang 'kegilaan' aku) aku cukup suka ayam masak merah tu.. nak kata aku lahir tahun Ayam tak mungkin... sebab aku lahir tahun Naga.. cuma badan dan kepala ajer ikut tahun Gajah tinggal pun kat Batu Gajah mestiler besor. Tapi apa yang besor? Kalo nak tahu kenalah siasat aku.. he.. he..

Lepas makan tu singgahler rumah kawan... tetiba perut terasa semacam ajer.. memulas macam nak terberanak anak gajah.. berguling-gulin aku menahan kesakitan... bila dah tak tahan.. terus aku masuk bilik ICU lepas tu baru lega... tapi baby takder kenapa ya??? sebab aku jantanler... dua jam kemudian memulas balik... 3 kali aku masuk ICU nak terberanak tapi yang betul-betul beranak kucing kawan aku Ebab namanya.. beranak 4 ekor... ajer hampeh!

1 comment:

Ale.. said...

bravo ¡¡ muy lindo su blog.