***** LATEST NEWS UPDATES ***** ÚLTIMA ACTUALIZACIÓN DE NOTICIAS ***** BERITA TERKINI ***** DERNIERES NOUVELLES MISES À JOUR **I'LL BE BACK ONLINE SOON, STAY TUNE******************************************************************************************************************************************************************** ..

Monday, November 17, 2008

Ngantuk


Tetiba Dekstop aku kena serangan virus... jenuh aku cleankan... sampai tak tidur malam... nasib baikler boleh bangun pi kerja ari ni.. Jam 3.30 petang aku masuk Cineplex tengok citer Tamil ditemani oleh Orang Besor Taiping ia itu Abang Poi @ Papun... aku enjoy tengok citer tu.. sedih tapi penuh action...jam 5.30 aku balik... aku ngantuk sangat ari ni jadi aku nak tidur puas-puas. Nanti kalo ada masa aku tulis blog lagi...

No comments: